Teknoloji

Samsung Galaxy Gear Akıllı Saate Nasıl Uygulama Yüklenir – Apk Yükleme – Oyun – Uygulama

Artık teknolojinin ilerlemesi ile günümüz teknolojisi akıllı saatlere doğru gidiyor, Tabiki bizde teknolojiyi yakından takip eden kullanıcılar olarak bu durumdan nasibimizi alıyoruz. Sizlere bugün Galaxy Gear cihazlarımıza nasıl uygulama oyun vs yüklenir, Yada daha önce böyle bişey duymayanlar için yüklenir mi diye soran okurlarıma hemen cevap vereyim.

Normal şartlarda Samsung Galaxy Gear cihazlarımıza herhangi bir uygulamayı yada oyun gibi Android işletim sistemine dahil olan apk leri yükleyeme izin vermiyor. Galaxy Gear cihazlarımıza öncesinde Root yetkisi yani Adminlik yetkisi verdikten sonra istediğimiz uygulamayı yada oyunu yükleyebiliyoruz.

PEKİ GALAXY GEAR CİHAZIMIZA NASIL APK YADA UYGULAMA YÜKLERİZ…

Untitled

  • Öncelikle bu işlemi pc sayesinde hallediyoruz. Yani Galaxy Gear cihazımızı Pc ye bağlamamız gerekiyor.
  • Ardından pc de CMD komut ekranını açıyoruz.
  • açtıkdan sonra internetten indirdiğimiz uygulamayı oyunu vs pc mizin masaüstüne kopyalıyoruz.
  • Ardından CMD ekranında cd desktop yazdıktan sonra;
  • tekrardan adb devices yazarak saatimizin pc ye bağlı olup olmadığını yada bir sıkıntı olup olmadığını kontrol ediyoruz.
  • Sonrasında ise device yazısını görürseniz pc ye saat bağlanmış kuruluma hazır diyebiliriz.
  • Ardından masaüstüne attığımız uygulamanın ismini tam olarak kopyalıyoruz .apk uzantısı ile birlikte sonrasında ise
  • Cmd ekranına adb install “uygulamanın tam adı.apk uzantısı şeklinde” deyip enterlıyoruz, Ve olay tamamdır 🙂

Daha Fazla Göster

emurayden

Merhaba Ben Önder Karakış, Aslen Antalya' lıyım, Sofya Milli Spor Akademisinde Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyonu bölümünde okuyorum. Ayrıca Teknoloji, Eğitim, Sağlık Ve Android üzerine Özgün makaleler yazıyorum. Hakkımda daha fazla bilgiye sahip olmak isteyen ve İletişime geçmek isteyen kişiler Hakkımda Ve İletişim' den ayrıntılı bilgi alabilirler...

Alakalı Haberler

6 thoughts on “Samsung Galaxy Gear Akıllı Saate Nasıl Uygulama Yüklenir – Apk Yükleme – Oyun – Uygulama”

  1. Merhaba Bende Quadro S71 akıllı saat var oda apk destekli ve rami 512 mb bunu uygularsam işe yararmı

  2. hocam öncelikle eline sağlık.
    adb devices e kadar her şey anlatılan gibi , fakat adb devices yazınca
    adb yi algılamıyor. program yada toplu dosyası olarak tanınmıyor cıkıyor.
    gear pc ye baglı , tüm kablo programları yuklu. bilgisayarımın ıcınde gear 94f5 olarak cıkıyor. içinin klasörlerine girebiliyorum ama sadece adb devices te hata var ondan sonrasını ilerliyemiyorum. lutfen bana yardım edin 🙁

    1. merhaba kardeşim bende gear 1 var tizen guncellemesini atım yanlız geri dunemiyorum tizen guncellemesinde root hata veriyor yani rootlayamiyorum ne geri gelebiliyorum neden root atabiliyorum lutfen tizen guncellemesi için bana yardımcı olurmusunz root işlemi içn tşk

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close